marți, 25 martie 2014

Actiunea caritabilă de ziua Sfinţilor 40 de Mucenici la Penitenciarul nr. 3-Leova




Sâmbătă, 22 martie a.c., de sărbătoarea sfinţilor 40 de Mucenici din Sevastia, deţinuţii penitenciarului nr. 3-Leova au avut parte de o mică mângâere trupească dar şi cea sufletească. Preotul-capelan Iurie Hemei, însoţit de un grup de creştini din raionul Ialoveni s-au deplasat la penitenciarul din oraşul Leova, oferind daruri deţinuţilor:  sfinţişori, mere, haine, lumânări, iconiţe, cărţi de rugăciune. Iar pentru biserica penitenciarului a fost dăruit un sfeşnic pentru lumânări.



            Asemenea gesture caritabile fac parte din slujirea misionară şi filantropică a Bisericii Ortodoxe, care are temei şi originea în cuvintele Mântuitorului Hristos: Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit; gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine (Matei 25, 35).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu